Home  /  Team  /  Mariëtte van Engen
Administratie en P&O

Mariëtte van Engen

Mijn naam is Mariëtte van Engen-Verheul en op kantoor coördineer ik de administratie voor ons bedrijf. Mijn werk is afwisselend en omvat zowel de financiële administratie als ook de personeels-, verzekerings- en bankzaken en de website. Sinds de oprichting van ons bedrijf in 2008 heb ik Jan-Willem zien groeien in zijn rol als oprichter van zijn eigen timmerbedrijf tot directeur van een ecologische houtbouw BV. Ik kan niet ontkennen dat daar ik best heel trots op ben! Aangezien BvE de afgelopen jaren flink gegroeid is, ben ik blij dat Gerda en Carolien de administratie zijn komen versterken. Samen met hen vind ik het belangrijk om de zaken voor personeel en leveranciers zo goed mogelijk te organiseren en te verwerken. Groot compliment is het dan ook als ik van de collega’s hoor dat hun zaken bij Van Engen goed geregeld zijn!

De dinsdag en donderdag zijn de dagen dat ik op kantoor te vinden ben. Op de overige dagen geniet ik erg van ons gezin met vijf kinderen: Julian (2011), Simon (2014), Elize (2016), Michiel (2018) en Caroline (2021). Omdat we naast de zaak wonen komen zij uit school ook wel eens zo binnenlopen op kantoor of werken ze in de loods aan hun eigen klusproject. Zowel ons gezin als bedrijf zorgt voor de nodige dagelijkse drukte en reuring. Belangrijk om daarom ook tijd voor ontspanning te maken. Door regelmatig te sporten, lezen of creatief bezig te zijn laad ik de batterij weer op. Mijn eigen achtergrond is een studie Gezondheidswetenschappen aan de VU in Amsterdam; gevolgd door een promotieonderzoek aan het AMC wat ik in 2016 heb afgesloten met de verdediging van mijn proefschrift.

Bouwbedrijf van Engen BV - Mariëtte van Engen
← Terug naar het overzicht